onsdag 25 mars 2009

Mera motion...

Ja det var åtminstone det innan denna bilden togs, jag streta uppför buren medans Matte glatt hejade på med tillrop som "Fy", "Gå ner" och "Ajaj pippin!!!!!"
Så nu ligger jag här å tar igen mig, och som du ser verkar inte pippi fara allt för illa. Fast det är klart, både jag, pippi och Matte vet att jag inte har en chans att få tag i nån fågel på detta vis...

Kanske jag vid det här laget har legat tillräckligt länge för att inge den respekt som en liten pippi borde ha för en sådan stor katta som jag. Å Matte sitter där med kameran medans jag försöker hoppa ner så graciöst som möjligt, men visa lite hänsyn kvinna....
Ja här bär det iväg till slut efter mycket övervägande, tror nog jag tar å lägger mig någonstans där det inte är lika mycket insyn. Ohej...../Flisa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar