onsdag 16 december 2009

Ondag 16/12 -09

Long time no see, kan det bero på att matte har snöat in på facebook.
Fast å andra sidan har vi ju det mysigt framför datorn där jag ligger och sover på hennes arm medans hon gör limpor i "Country Life".
Jag är faktiskt ganska road själv av fb, det finns en massa apps där det rör sig och låter en massa roligheter.
Ja vad har hänt sedan sist, kommer knappt ihåg, en annan tar ju dagen som den kommer och det som har varit är ju inte mycket att lägga energi och tankeverksamhet på efterdom det inte är något man kan ändra på. Den tid är inte kommen ännu när vi vanliga katter kan fara tillbaka i tiden och ändra på saker. Men när den dagen kommer, så är jag den första att ta matte i handen å dr tillbaka till dåtiden.
Vilken vinter vi har fått då, i alla fall är det vad det ser ut som ifrån fönsterbrädet. Riktigt vitt och fint, och snart kommer tomten, fast jag vet inte om jag varit tillräckligt snäll för att få någon julklapp. Men å andra sidan så har ju jag och moster lindat matte runt lillfingret så det blir säkert något gott och någon ny leksak att lattja med.

Vi hörs/Tjejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar